Wiener to towarzystwo ubezpieczeniowe, które jest obecne w Polsce od 1990 roku. Od 2019 roku stanowi część liderującego rynkowi ubezpieczeń w Europie Środkowo-Wschodniej międzynarodowego koncernu Vienna Insurance Group.
W ofercie towarzystwa znajdują się polisy dla klientów indywidualnych i biznesowych, w tym małych i średnich firm oraz korporacji. Wiener zajmuje się ubezpieczeniami komunikacyjnymi i transportowymi, majątkowymi, osobowymi i finansowymi. Jako pierwsza firma w Polsce stworzył specjalne programy ubezpieczeniowe obejmujące rozwiązania z zakresu odnawialnych źródeł energii.
Wśród wyróżnień, jakie otrzymał Wiener za swoją działalność, można wyróżnić m.in. nagrodę Turbiny Polskiej Gospodarki 2022 za pakiet ubezpieczeń dla organizatorów turystyki czy Laur Konsumenta 2022.
Adres korespondencyjny:
Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group
Centrum Indeksacji Dokumentów
ul. Równoległa 4a
02-235 Warszawa
Inne formy kontaktu z ubezpieczycielem:
Najprostszą formą kontaktu z TU Wiener jest skorzystanie z formularza online.
Ubezpieczyciel umożliwia również kontakt za pomocą aplikacji Messenger.
Szkody w ramach assistance najlepiej zgłaszać telefonicznie
Ubezpieczenie assistance podróżne w TU Wiener wchodzi w skład każdej polisy zawartej w ramach Pakietu PODRÓŻ. Ubezpieczony turysta może dzięki niemu liczyć na pokrycie kosztów leczenia za granicą wraz z usługami assistance oraz odszkodowanie w ramach NNW, a w droższych wariantach także na ubezpieczenie bagażu oraz OC w życiu prywatnym. Zakres ochrony zależy od wybranej sumy ubezpieczenia.
Ochroną assistance podróżnego Wiener objęte są m.in.:
Assistance to jedno z dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych, które można dokupić w ramach rozszerzenia obowiązkowej ochrony odpowiedzialności cywilnej kierowcy. Wiener oferuje Auto Assistance Podstawowy przy zakupie OC lub AC w tej firmie, możliwy jest także zakup assistance krótkoterminowego. Ponadto ochronę można rozszerzyć o:
W zależności od wybranego wariantu ubezpieczenia Wiener zapewnia w ramach assistance:
Świadczenia dostępne w wersji STANDARD poszerzone o:
Następuje to zaraz po zgłoszeniu zdarzenia w Centrum Alarmowym Assistance, które jest dostępne telefonicznie przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Ubezpieczony ma obowiązek postępować zgodnie z otrzymanymi dyspozycjami, aby ubezpieczyciel mógł zweryfikować swoją odpowiedzialność i udzielić pomocy.