Signal Iduna to mająca ponad stuletnią tradycję grupa działająca na niemieckim rynku finansowo-usługowym. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych, opierając się na kompleksowej ofercie ubezpieczeniowej oraz świadczeniu usług bankowych i dodatkowych.
Obecnie pod skrzydłami grupy znajduje się 16 towarzystw ubezpieczeniowych i 4 spółki
finansowe w Niemczech. Signal Iduna działa również na rynkach polskim, rumuńskim, węgierskim i szwajcarskim
W Polsce jest reprezentowana przez dwie spółki: Signal Iduna Polska TU S.A i Signal Iduna Życie Polska TU S.A, które istnieją od ponad 20 lat.
Swoim polskim klientom Signal Iduna oferuje kompleksowe pakiety ubezpieczeń życiowych i majątkowych. Jako pierwsza firma wprowadziła na rynek polski ubezpieczenia zdrowotne z leczeniem szpitalnym. Ponadto działalność grupy obejmuje także ubezpieczenia turystyczne – w ciągu ostatnich 5 lat, aż 10 mln turystów z Polski wyjechało w zagraniczną podróż z polisą od Signal Iduna.
Adres korespondencyjny:
Signal Iduna
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa
Inne formy kontaktu z ubezpieczycielem:
Signal Iduna umożliwia swoim klientom kontakt przez internet za pomocą Strefy Klienta. Zgłoszenie szkody jest możliwe online lub pod adresem mailowym: [email protected].
Szkody w ramach assistance w Signal Iduna najlepiej zgłaszać po telefonicznym kontakcie z Centralą Alarmową.
Signal Iduna oferuje szeroki zakres usług assistance dla osób potrzebujących pomocy podczas podróży w celach turystycznych, biznesowych lub edukacyjnych. Usługi te są związane z pomocą ubezpieczonemu w związku ze zdarzeniem ubezpieczeniowym (nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem), a także innymi nieoczekiwanymi zdarzeniami podczas podróży zagranicznej.
Świadczenia assistance są dostępne w każdym wariancie ochrony ubezpieczeniowej, różniąc się sumą ubezpieczenia i wybranym zakresem ochrony. Assistance w Signal Iduna występuje w dwóch opcjach różniących się zakresem oferowanej ochrony:
Ochrona assistance w Signal Iduna obejmuje m.in.:
Zapewnia świadczenia gwarantowane w ramach zakresu Standard rozszerzone dodatkowo o:
Niezwłocznie po jej wystąpieniu. Świadczenia z assistance w Signal Iduna są realizowane w czasie rzeczywistym zaraz po przyjęciu zgłoszenia przez Centralę Alarmową, która jest dostępna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.