Grupa Generali to jedna z największych grup świadczących usługi finansowe i ubezpieczeniowe, która oferuje wiele ubezpieczeń, wśród których można znaleźć ubezpieczenia podróżne, samochodu, domu i mieszkania, NNW szkolne, na życie oraz zdrowie, a także te rolnicze. W portfolio Generali zajmuje się również ubezpieczeniami emerytalnymi (OFE, IKZE, IKE) oraz inwestycjami.
Nad Wisłą Polska Grupa Generali rozpoczęła działalność w 1998 roku. Od tego czasu zyskała zaufanie milionów Polaków, oferująć ubezpieczenia chroniące majątek i życie. Ubezpieczyciel na terenie całego kraju posiada agentów i współpracowników.
Generali zostało założone w 1831 roku we włoskim Trieście. Ten działający od ponad 190 lat ubezpieczyciel działa na całym świecie, choć głównie skupia się na Europie, Bliskim Wschodzie i Azji Wschodniej.
Adres korespondencyjny:
Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
Inne formy kontaktu z ubezpieczycielem:
Generali oferuje możliwość zamówienia rozmowy, a także kontakt
za pośrednictwem agenta, którego można znaleźć za pomocą dedykowanej
wyszukiwarki na stronie ubezpieczyciela.
Szkody w ramach assistance najlepiej zgłaszać telefonicznie:
Ubezpieczyciel oferuje ubezpieczenie turystyczne Generali, z myślą o podróży. W jego ramach można wykupić ubezpieczenie kosztów leczenia i usług assistance w podróży zagranicznej. Generali oferuje 3 warianty assistance turystycznego – Standard, Premium i Exclusive.
Każdy wyższy pakiet Assistance Generali zawiera świadczenia tego niższego plus dodatkowe usługi. Tak więc wariant Assistance Premium to suma wariantu Standard z kilkoma nowymi świadczeniami. Analogicznie Assistance Exclusive zawiera wszystkie usługi Assistance Premium plus dodatkowe usługi.
Świadczenia assistance w ramach ubezpieczenia turystycznego skupione są przede wszystkim na:
Generali w swojej ofercie ma także ubezpieczenia komunikacyjne, w tym assistance w 3 wariantach – Komfort, Komfort Plus i Lux. Umowę ubezpieczenia assistance Komfort zawiera się wraz z umową na OC lub AC. Natomiast w opcji Lux z Autocasco. Jedynie w wariancie Komfort Plus można kupić ubezpieczenie osobno na 15 lub 30 dni.
W zależności od wariantu assistance komunikacyjne Generali zapewnia następujące świadczenia:
O zajściu zdarzenie objętego świadczeniami assistance należy poinformować Generali jak najszybciej. Ubezpieczyciel w OWU wskazuje, że można otrzymać pojazd zastępczy w przypadku kradzieży ubezpieczonego pojazdu pod warunkiem zgłoszenia kradzieży do 7 dni od dnia stwierdzenia przez ubezpieczonego zajścia takiego zdarzenia. Natomiast w assistance podróżnym należy zgłosić roszczenia w ciągu 7 dni od powrotu do Polski, ale nie później niż 45 dni od daty zajścia wypadku.