Będąca jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych w Polsce Proama od 2013 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Generali, która działa w ponad 60 krajach i posiada 65 mln klientów na całym świecie. Polisę w Proama w Polsce ma ponad 1 mln ubezpieczonych.
Na rynku ubezpieczeniowym Proama wyróżnia się, m.in. oferując swoim klientom osobistego doradcę, a także zniżkę w systemie bonus-malus sięgającą aż 70% dla jeżdżących bezszkodowo kierowców. W ofercie firmy poza ubezpieczeniami komunikacyjnymi znajdują się także polisy mieszkaniowe i turystyczne.
Adres korespondencyjny:
Proama
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
Inne formy kontaktu z ubezpieczycielem:
Na stronie internetowej Proama można zamówić rozmowę z doradcą, który skontaktuje się z Tobą w dogodnej dla Ciebie godzinie. W sprawie zgłoszenia szkody z ubezpieczycielem można skontaktować się za pomocą formularza online.
Szkody w ramach assistance w Proama można zgłaszać:
Ubezpieczenie assistance w ochronie ubezpieczeniowej dla podróżnych występuje zwykle wraz z ubezpieczeniem kosztów leczenia jako jeden z podstawowych rodzajów ochrony. W Proama dostępne jest assistance podróżne w trzech wariantach różniących się ceną i zakresem ochrony:
W każdym wariancie assistance obejmuje szereg usług pomocowych, do których zaliczają się m.in.:
Assistance samochodowe jest rodzajem dodatkowej ochrony ubezpieczeniowej dla właścicieli pojazdów. W Proama assistance można nabyć tylko wraz z zawarciem umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC lub Autocasco Mini i jest ono dostępne w dwóch wariantach:
Zakres usług oferowanych w obydwu wariantach jest różny. Kierowcy posiadający Assistance Wypadkowy mogą liczyć na pomoc w razie wypadku lub kradzieży. Assistance Midi rozszerza ten zakres również o awarię. W obydwu przypadkach usługi assistance są dostępne wyłącznie na terenie Polski, różniąc się m.in. limitami poszczególnych świadczeń, które są określone w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Świadczenia zapewnione w ramach Assistance Standard rozszerzone o:
OWU Proama podaje, że w przypadku assistance podróżnego ubezpieczony powinien przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie nawiązać kontakt telefoniczny z Centrum Pomocy Generali najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu zaistnienia zdarzenia. W przypadku assistance komunikacyjnego ubezpieczony powinien telefonicznie zawiadomić ubezpieczyciela o zdarzeniu w ciągu 12 godzin od wypadku lub awarii i w ciągu 3 dni po powzięciu przez ubezpieczonego informacji o kradzieży pojazdu.