Warta to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich ubezpieczycieli, który oferuje kompleksowe ubezpieczenia samochodu (OC, AC, Assistance, NNW), mieszkania i domu, podróży (po Polsce i świecie) oraz na życie (w razie wypadku lub choroby, dla dziecka, OC w życiu prywatnym i NNW szkolne).
Historia Warty sięga początków II RP, a dokładnie Poznania 1920 roku. Obecnie ubezpiecza ponad 7 milionów osób. Warta otrzymała w 2021 roku wiele nagród, w tym Gwiazdę Jakości Obsługi 2021, Złoty Laur Konsumenta 2021 i Instytucji roku 2021.
Adres korespondencyjny:
Grupa Warta
rondo I.Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa
Inne formy kontaktu z ubezpieczycielem:
Z Wartą można skontaktować się także poprzez formularz kontaktowy,
który znajduje się na stronie ubezpieczyciela.
Szkody w ramach assistance najlepiej zgłaszać telefonicznie:
Ubezpieczenie podróżne kupuje się przede wszystkim dla ubezpieczenia kosztów leczenia. Jednak również assistance jest bardzo ważne. Dzięki niemu turysta może skorzystać z wielu świadczeń. W Warcie ubezpieczenie to określane jest pakiecie ubezpieczenia turystycznego jako Organizacja pomocy na miejscu (Assistance).
Mając wykupione assistance podróżne, ubezpieczony w Warcie może liczyć na organizację:
Dodatkowo Warta umożliwia skorzystanie z pakietu żywioły, pandemia oraz asystent domowy.
Warta przygotowała bogatą ofertę assistance dla każdego kierowcy. Wśród 5 wariantów – Standard, Złoty, Złoty+, Platynowy i Podróżnik 15 – bez problemu można dopasować ochronę do własnych oczekiwań. Pierwsze 4 opcje dotyczą ubezpieczenia na 12 miesięcy, a wariant Podróżnik 15 ochrony na 15 dni, czyli to produkt idealny dla wyjeżdżających w podróż samochodem na wakacje.
Dzięki assistance Warty otrzymasz (warunki różnią się w poszczególnych wariantach):
W przypadku Moto Assistance należy skontaktować się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta w ciągu 3 dnia. Obowiązek ten nie dotyczy usług pomocy medycznej (30 dni) i samochodu zastępczego (60 dni). Natomiast dla ubezpieczenia turystycznego nie wskazano określonego czasu kontaktu z ubezpieczycielem, warto to jednak zrobić jak najszybciej.